15 Mart 2010 Pazartesi

Yanar döner medya


''Adnan Polat'la ilgili yaşadığım iki olayı anlatsam kulaklarınıza inanamazsınız. Ama Galatasaray başkanı diye anlatmıyorum. Orada neden olmak istemediğimi ben söyleyebilirim. Ama Sayın Polat Galatasaray Başkanı olarak cevap vereceğinden ben yaşadıklarımı anlatmıyorum. ''

yukarıdaki cümleler Hakan Şükür'e ait.Zaman gazetesinde Cihan haber imzalı haber-röportajda okudum. Haberin başlığı ise: ''Hakan Şükür: Seçimde oyumun kime gitmeyeceği belli''
asıl anlatmak istediğim ise, haberin içinde bu kadar önemli bir parağraf varken haber için seçilen başlığın bu kadar soft olması. ayıptır,günahtır diyorum.
nedir bu gs'ı incitmeme politikası anlamadım gitti.türkiye'nin en yüksek tirajlı ve en önemli gazetelerinden biri mükemmel bir haber yakalamışken gayet yumuşak, orta yollu bir başlık kullanıyor.
aynı durum Fenerbahçe için olmuş olsaydı ,atılacak manşetleri, koparılacak yaygaraları varın siz düşünün.Aziz Yıldırım'ı savunacak en son insan olarak ben dahi bu haksızlığa, eyyamcılığa yazıklar olsun diyorum.
bu Adnan Polat ki, Hakan Şükür'ün nikah şahididir.Yani ortada yıllardır süregelen bir düşmanlık falan da yok.belli ki son 1.5-2 yılda aralarında birşeyler olmuş ki; Hakan böyle birşeyler söylüyor.

tekrardan medya yönüne dönersek, bu tavrınızla insanların içine nefret tohumları ekiyorsunuz.ya herkese yıpratıcı haberler yapın!, ya da sadece Fenerbahçe ile uğraşmaktan vazgeçin.

haber: http://www.zaman.com.tr/haber.do?haberno=961966&title=hakan-sukur-secimde-oyumun-kime-gitmeyecegi-belli&haberSayfa=1

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder