6 Mart 2010 Cumartesi

Geliyorum sana


ocak ortası kararlaştırdık iki kişi en başta.
sözde ikinci devre başı bir istanbul yapıp , kavuşacaktık.
Fredo sattı.
sonra Hagen ve Luigi ile gelelim dedik sana.
Hagen çürük adamdı ve gelme niyeti tamamen turistikti.
senin zor günler geçirip geçirmemen pek umrunda değildi onun.
tabii, kıvrak Luigi , Hagen'in gelmeme ihtimalini duyunca hemen götü başı oynatıp bahane uydurmaya başladı:
yok annemi arayıp sormam lazım,
yok param yok,
yok ne yapacağız gidip.. zart zurt.
koçum dedim 'gelmezsen gelme'.
sonra bir ara geliyorum karar değiştirdim dedi.
ama daha akşamı olmadan ruhunu saran kıvraklık Luigi'yi esir aldı:'ben pazara yalanım Azap' dedi.
artık gelen olsa da götürmeyeceğim.
sana getirmeyeceğim yalandan seveni.
ne olur bu sefer olsun be.
güldür yüzümüzü.
kritik haftalardayız, umarım talihimiz döner.
Allah'ım sen büyüksün.Utandırma yarabbi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder