13 Mart 2010 Cumartesi

Volkan Demirel'in Fenerbahçeliliği


''Çocukluğunda, Fenerbahçe tribününde çok maç izlediğini anlatan Volkan,
gol yediği zaman seyircinin düşüncelerini tahmin edebildiğini belirterek,
'İlk başta aklıma onların üzüntüsü geliyor.
Aşırı Fenerbahçe aşkı olduğu için çok üzülüyorum.
Gerçi bir yerlerde benim için Galatasaraylı diye yazanlar da olmuş,
ama onlara cevap bile vermek istemiyorum.
Ben Fenerbahçe kalecisi değilim, taraftarıyım.
Kendimi böyle gördüğüm için, yediğim goller sonrası taraftarları düşünüp üzülüyorum' şeklinde konuştu.''


evet yukarıdaki sözler bizim volkan'a ait.
Feneronline programına katıldığında gelen sorulara verdiği cevaplardan bazıları.
umarım samimidir.şimdiye kadar bu samimiyetine halel getirecek herhangi hareketini görmedim.(eski denizli ve antalya maçlarından sonra münferit tartışmaları saymazsak).
en son antalya maçında golü atınca gözüm ilk volkan'a takıldı ve hakikaten candan sevindi.
kurduğu cümleler iddialı olduğu kadar vaatkar da.

umarım Volkan sözünde durur ve dediği gibi Fenerbahçe taraftarıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder