23 Mart 2010 Salı

Özhan Canaydın vefat etti


Allah rahmet eylesin.Günahlarını affetsin.Mekanı cennet olsun.
özhan başkan farklı bir insandı.6-0 lık maçta Aziz Yıldırım'ın elini sıkması ile Fair-Play ödülü almıştı(her ne kadar aziz yıldırım küfürleri durdurdu diye elini sıkmış olsa da,medyada golü alkışladı şeklinde yer bulmuştu).
neyse mevzu neden ödül alıp almadığı değil.geçenlerde de yazmıştım,bu lanet spor dünyasında küfür bir sakız olmuşken ağzımıza, bazen bunun vicdani rahatsızlığını derinden hissediyorum.evet zamanında gs'lılar Aziz Yıldırım'a ,anasına,avradına,bacısına gırla küfrediyorken, Özhan Başkan yanlış bir demeç vermişti medyaya:''neden bana küfretmiyorlar?'' diye.
evet bunun üzerine şu dünyada ,spor camiasında en son küfredilecek insana stadımızda küfredilmişti.Allah affetsin-ben de etmiştim-.ve kendisinden helallik alamadık maalesef.adettir mefta için helallik istenir,hakikaten can-ı gönülden hakkım varsa helal ediyorum ama maalesef kendisinden de helallik isterdim ama kısmet olmadı.
herşey işin ucuzuna kaçıp Aziz Yıldırım'a küfreden gs'lıların yüzünden oldu.ne oldu şimdi, beğendiniz mi yaptığınızı,dünya iyisi bir insana sırf sizin yaptığınız kahpeliğe nazire yapmak için kahpelik yaptık küfrettik.hay dilinizi,dilimizi eşşek arısı soksun.lanet olsun böylesi tribüncülüğe,taraftarlığa.
ve artık özhan başkan yok.hellalik istiyorum.umarım duyuyorsundur özhan başkan.hakkını helal et özhan canaydın.

yeri midir,sırası mıdır bilmiyorum ama 3 günlük dünyada lanet okuyorum kendime de,şu küfür illetine kendini esir edenlere de.yeter artık bu işe son vermenin hakikaten bir zamanı geldi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder