25 Mart 2010 Perşembe

Tüküreyim saygınlığına!


''Fenerbahçe Kulübü de resmi internet sitesinde Futbol Federasyonu'nun saygınlığını zedeleyen ve futbolun değerini düşüren sportmenliğe aykırı beyanlarda bulunması nedeniyle 50 bin lira para cezası aldı.''

PFDK denilen omurgasız hukuksuz kurum 50.000 TL ceza kesmiş klübe.ağız dolusu bir ana avrat düz gitmek geliyor içimden , ama düşünüp taşınıyorum, makul olmaya çalışıyorum, -hani diyorlar ya- ''empati'' yapmaya çalışıyorum ama haysiyet ve sebep göremiyorum işin içinde.
meşhur çatı sahnesinde Türk Rambosu diyordu ya :
''Benim duygum muygum yok lan, sen nasıl devletin bekası için Duran Emmi'nin karşısına geçip,silahı doğrultup nasıl kafasına sıktıysan,ben de devletin bekası için yapmam gerekeni sonuna kadar yaparım o kadar.ne duygusu.''
şimdi ben de diyorum ki, sizin saygınlığınız maygınlığınız yok lan, s.çtırtmayın saygınlığınıza.yapmamız gereken neyse onu yaparız.Fenerbahçe'yi ve taraftarını tahrik etmeyi bırakın.ülkede ne kadar stad varsa hepsinde alayınıza kayarız.hiiçbir işi yarım bırakmayız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder