14 Mart 2010 Pazar

Biz olmazsak Bursa mı şampiyon olsun?


bundan seneler önce de ,gençlerbirliği şampiyonluğa oynarken biz olmazsak(ki şampiyon olamayacağımız bayağı bir önceden belli olmuştu) gençlerbirliği olsun diyenler vardı.
şimdi biz olamazsak bursa olsun diyenler var, şaşırıyorum ve isyan ediyorum.
ben bursanın şampiyonluğunu istemiyorum deyince, bana hemen 'ne yani gs mı şampiyon olsun?' diyenler çıkıyor.
bu nasıl bir dilemmadır kurtar bizi ya rab.
allaha dua ediyorum ki bizi şampiyon yapsın.
bizi bursanın şampiyon olmaması için gs şampiyonluğuna duacı eyleme,
ve yine duam odur ki;
gs'ın şampiyon olmaması için bursanın şampiyonluğuna duacı etme allahım diyorum.
neyse sanırım antep ve gs maçlarını alırsak ligin çehresi değişecektir ve keşke bursa ile de maçımız 33.hafta ankaragücü maçı yerine olsaydı diyorum.
ve yine derin bir ahh çekiyorum.

3 yorum:

  1. biz olamıyorsak kimse olmasın.

    YanıtlaSil
  2. umarım bu düşünce artık yerleşir de biz olmazsak falanca olsun diye hastalıklı düşünce sökülür atılır.

    YanıtlaSil