20 Mart 2010 Cumartesi

Ben körüm, Mehmet köroğlu kör!



''İki maçın da yaşanan olayların da farklı olduğunu daha önce söylemiştim. Zaten hukuken de bu farklılıktan dolayı iki farklı karar oldu. İki maçın da yaşanan olayların da farklı olduğunu daha önce söylemiştim. Zaten hukuken de bu farklılıktan dolayı iki farklı karar oldu''.

hey maşallah ne inciler döktürmüş, sözde federasyonun sekreteri ibb-diyarbakır maçının sonucunu utanmadan 1-0 tescil ettikleri kararını açıklarken.nasıl olsa benzer bir haltı yaklaşık 1 gün önce TFF'nin gs'ı koruma ve kollama kurulu olan PFDK da yemişti.
adam atmanın cezası ne kadarmış görelim derken, sadece para cezası olduğunu öğrendik.bre ahmaklar demek ki ,mevzu gs olunca hep bıçağın kör tarafı, fenerbahçe olunca keskin tarafı.bunu anlamıştık da bari g.tünüzden element uydurmayın.
bir şeyin içine s.çıyorsunuz bari sıvamayın.allah belanızı versin diyorum artık.evet artık bela okuyorum.
içimdeki nefret, lanete dönüştü.hepimizin laneti üzerinize olsun diyorum.

bir söz de bütün hafta gençlere puan kaybettikten sonra yönetime protestonun tam zamanıdır diyen, gafilleredir.geçen sene yapılıyordu da bu sene neden yapılmıyormuş diyorlar.ey güzel kardeşim geçen sene yönetim kendi taraftarına düşmanlık yapıp, komplo kuruyordu.geçen sene yapılan protestolar tamamen tribün politikalarına yönelikti.takıma hiçbir türlü protesto olmadı.takıma ve yönetime protesto hiçbir amacı olmayan ve sadece Fenerbahçe düşmanları yavşakların işine gelecek birşeydir.
kalmış şurda 9 hafta ,oynayacağımız 8 hafta.bu akşam antep maçını aldığımız vakit,gs maçına final atmosferinde çıkmış olacağız.o yüzden yöentime ve futbolculara karşı protestonun ne yeri ne zamanıdır.
komplo teorisi üretmeyi sevmem.
ortada açıktan bir Fenerbahçe düşmanlığı ile varlığını sürdüren TFF ve onun ayarı bozuk kurulları var.Bugün Fenerbahçe stadında protesto olacaksa sadece ve sadece bu hafif meşreb kurullara karşı olacaktır.
yeter ulan yeter,artık doldum taşıyorum.
ikinci yarı başladığından beri sahada şeref yoksunu adamlarınız tarafından biçip kıydınız, kurullarda Fenerbahçe futbolcusuna,yöneticisine,ve bütün fertlerine ceza üstüne ceza yağdırdınız.her maç baskı, sindirme her türlü eyyam biri bin para.
bu ülkede ibb-diyarbakır ve gs-ankaragücü maçları sonunda böyle cezalar,tesciller ve yaptırımlar geldiyse siz bir şeye muktedir olmadığınız gibi, iyi niyetli de değilsiniz.
öğrendiğimiz şu ki ben körüm, ahmet de kör, mehmet köroğlu kör...

Not:bu akşam bütün sülalenizi iyi dileklerle anacağız ,sözlerimize kulak vermeye davet ediyorum.mutlaka bize hak veren bir eda ile yüzünüzde bir tebessüm veya kızarıklık belirecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder