2 Mart 2010 Salı

Fenerbahçe Dergisi


Derginin mart sayısı 85. sayı olmuş. nice sayılara.
kapağı gördüğümde acayip şaşırdım.
Fenerbahçe tribünlerine ait bir bestenin sözlerini kapak yapmışlar.
3-4 senedir süren tribün-yönetim gerginliği esnasında yönetimin tribünü temsil eden her temaya objeye karşı düşmanlığı malumdu.
geçen sene verilen haksız cezalar unuttum denilince unutulacak olaylar değil.
hele hele geçen sene sivas maçında ''bindirilmiş kıtalar'' organizasyonu sonucu kurulan komploları hafızamız ancak ''mossad'' işkencesi ile siler.

neyse bu sene ''taraftar tribünü'' bloklarından sonra , pankart yasağının da kısmen gevşetilemesi(olması gereken bu aslında) ile tribünler özgür ruhu ile takımına desteğini geçen seneye göre kat be kat artırarak veriyor.
55 TL'lik kale arkası bilet fiyatları önce 44 TL'ye indirildi.
şimdi de 22 TL'ye(bursa maçı ile başladı) indirildi.
artık yönetim, gözünü yummuyor, taraftara kulak veriyor demek bu tavır.


vee Fenerbahçe dergisinin Mart 2010 sayısı bir tribün bestesi ile piyasaya çıkıyor.
yönetim bizi şaşırtmaya devam ediyor.
git gide taraftarını dinler, taraftarına yaklaşır oldu.
tebrikler mi desem, teşekkürler mi desem bilemiyorum.
normalleşen ilişkiler için karşı tarafı tebrik etmek ne kadar mantıklı bunu da bilmiyorum, ama yine de bu tavırlarını oldukça hoş karşılıyorum ve önemsendiğimizi hissettikçe içimizdeki unutamayacağımız kinin bir nebze olsun azaldığını hissediyorum.

Bestenin tribünde ilk orjinal halinden farklı bir aldığı biliniyor.
ama bu durumu çok az sayıda adam biliyor.
çünkü artık bu şekilde söyleniyor tribünde.
ama yine de ben orjinal halini ve şu anda tribünde söylenen halini yazayım.
bu arada melodisi basit;''eski dostlar isimli şarkının melodisi''.

Orjinali:

'Bitmez tükenmez aşkını,
kalbimizde yaşıyoruz,
haydi bastır Fenerbahçem,
şampiyonluk istiyoruz.'

Şu an tribünde söylenen hali:

'bitmez tükenmez aşkımız,
kalbimizde yaşıyoruz,
haydi bastır Fenerbahçe,
şampiyonluk istiyoruz.'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder