15 Mart 2010 Pazartesi

El-aziz ve Anadolu iklimi


Aziz memleketim Elazığ'da deprem olduğunu, arkadaşımın telefonla araması sonucu öğrendim.sizinkilerde birşey var mı diye soruyordu.Hemen telefona sarıldım dayımları aradım ve çok şükür! merkezde herhangi bir can ve mal kaybı yaşanmadığını öğrendim.
tabii yine de, vefat eden 41 kişiyi duyunca insan biraz olsun hüzünleniyor.
aklıma hemen bizim oralar geldi.Anadolu insanının o yardımsever, masum ve mahsun hali geldi.yıkılmış evleri görünce biraz daha üzüldüm.sağolsun ,devletin yardım eli hemen uzanmıştı.
ve Başbakan Erdoğan ile 8.Kolordu Komutanı Korgeneral Mustafa Korkut Özarslan'ın sarılıp kucaklaşması aktarıldı bizlere.şaşıranlar oldu, olmuştur da,ancak ben hiç şaşırmadım.çünkü biliyorum ki,Anadolu insanının sıcaklığı ve onların oluşturduğu iklim kalplerdeki bütün düşmanlıkları, kini ve nefreti silip atar.
bunu söylerken hakikaten samimiyim.eyyam falan yapmıyorum.
Metropol kurnazlığı,simsarlığı yoktur anadolu insanında.
ee, peki ne alakası var o ikisinin kucaklaşması,sarılmasıyla.
işte zaten o atmosferdi o ikiliyi kucaklaştıran.
bu arada, her depremde ajitasyonla simgeler yaratır olduk.
Marmara depreminden sonra B.Clinton'un burnunu sıkan Erkan bebekten sonra ,Elazığ depreminin simgesi olarak 'Keko'yu öne çıkardı medyamız.
Y.Demirören'in eşi Revna Hanım ziyarete gitmiş ve bjk forması hediye etmiş.
D.Baykal ziyarete gitmiş ve A.Polattan gs forması istetmiş.
hiç kimse o yana bu yana vurmasın kendini.
bir Elazığlı olarak biliyorum ki Elazığ Fenerbahçe baskın bir şehirdir.
komşularına!! hiç mi hiç benzemez diyorum, başka birşey demiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder