6 Mart 2010 Cumartesi

Müslim kids


TRT'nin olay yaratan dizisinden bir kare.
Ayrılık-Aşkta ve savaşta Filistin adlı diziden bir kare.
bu dizi diplomatik bir konuya dönüştüğü günlerde, dizinin danışmanlarından Hakan Albayrak çok sert bir yazı yazmış,
'inadına diziyi reyting şampiyonu yapalım' demişti.
belli ki çok gazlı bir adammış H.Albayrak.
neyse o hafta salı günü diziyi izleyeyim diye tv başına geçtim(o zamanlar tv'um vardı:D).

arkadaş diziyi izliyorum izliyorum halen beklediğim tarzda siyasi bir söylem veya uluslararası bir söylem duyamıyordum.
ha bire bir filistinli kızın, evli bir erkeğin göz hapsine girmesinden dolayı yaşadığı dram anlatılıyordu.
dedim hadi eyvallah bu dizi bana göre değil, aşk dizisi izleyecek vaktim yok 'gardaş' dedim.

yani 'Ayrılık' ile hemen o akşam ayrıldık.
amaa, dizinin etkileyici bazı sahneleri vardı;
o da resimdeki gibi veletlerin olduğu,
ve israillilerin şöyle kıyıdan gösterilip de beni aha bomba bir sahne geliyor diye heyecanlandırdığı sahneler.
şimdi 'Ayrılık'a ne oldu bilmiyorum, muhtemelen sessiz sedasız yayından kalmıştır.


Fotoğraf:Vefa Cibril'in facebook albümünden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder