6 Mart 2010 Cumartesi

Medya sosu


medyayı takip etmeyi severim,
ve eskiden beri de medyadaki tetikçilerden , birilerinin adamlarından ve utanmazlardan nefret ederim.
kimdir bunlar,
araştırmacı-gazeteci ve televizyoncu u.d.(cumaya giden öğrencileri bastı!,yakaladı!-hiç affetmez kardaşım).
ulusalcı,gayrimilli, fiyonkçu başdönek(2 defa 180 derece dönen) y.d.
dokunulmaz dünyada artık dokunulur olan, korkusuz cengaver sosyolog e.ö.
vee, gazetecilerin sendika lideri, unvanlı tetikçi , yahudisever(kendi tabiridir bana ait değildir) o.e.

bu medya sosuna sonradan girecektim ama , unvanlı,rütbeli tetikçi o.e.'nin 'Davos'un fatursı' başlıklı yazısını görünce dayanamadım bodoslama daldım.
beyimiz diyor ki; aha işte 'one minute' olunca biz demiştik, bu bize fenaya patlayacak.
bak bak bak.
ben de senin bu yazını okuyunca dedim ki,keşke bu postu 2 gün önce yazsaydım.
çünkü adımdan daha emindim ki;
olası bir tasarı kabul durumunda senin yahudi dostluğun türklüğünden ağır basacak, yıllar yılı bu milleti pıstırdığınız yetmiyormuş gibi, bak israil gibi bir dostun kaybı bize nelere mal olmuş da nelere diye yumurtlayacaktın.
şaşırtmadın beni o.e.
demişsin ki, başbakan doğru tezi yanlış bir üslupla savunmuş.
ulan Türk başbakanına hayvani bir ses tonuyla giydirmeye çalışan senin! cumhurbaşkanın perese nasıl sesini yükseltir diyorsun yani.
şimdi kardeş şöyle oluyor, sen safında dur, davosun faturasını kesmeye devam et dostlarınla, biz işimize bakarız, size de minnet etmeyiz.
Türk milleti, hakkın ,doğrunun, mazlumun yanında olsun da, varsın kahpeler lobicilik yapsın.
uğraşın durun bakalım soysuzlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder