10 Mart 2010 Çarşamba

Hakkını helal et Işıl (Alben)


pazar günü(7 mart 2010), kritik antalya maçı öncesi, ne olursa olsun gs maçı kaçmaz diye bastım caferağaya gittim.
girdik hoşbei falan filan.
kendimi tutmaya çalışıyorum.akşama saklamaya çalışıyorum.
ama ne mümkün. lacivert ve sarıı.., avrupa fatihiymiş ..., derken,
gs ısınmaya çıktı.ulan bunlar çıkar çıkmaz bizimkiler başladılar Işıl'la uğraşmaya.
yahu az biraz olur ,sonra kesilir diye bekliyorum ama nerdee.
neyse küfürsüz takılmalar oluyor, ancak yine de vicdanım el vermedi Işıl'ın öyle boynu bükük kıvrılmasına.
yani benden kolay kolay duyamayacağınız lafları duyuyorsunuz şu an.
bütün maç gs'a kayma deseniz eyvallah.
bütün maç zafer k.'ya kayalım deseniz eyvallah.
bütün maç adnan p.'ye kayalım deseniz eyvallah.
bütün maç ua'ya kayalım deseniz eyvallah.
ama işte kadınlara kıyamadığımdan mıdır nedir,içim sızladı.
akşam trenle dönerken sürekli gözümün önüne geldi, Işıl'ın o çaresiz sinirliliği, kalp kırıklığı.
kendi adıma vicdan azabı çektim.
özür diliyorum. ve hakkını helal et Işıl (Alben) diyorum.

bir not da gs taraftarına ve Işıl'a.
eve geldim bakayım dedim bu Işıl ne yapmışta ,bizimkiler bu kadar ısrarcılardı diye.
''ölürüm,sürünürüm de Fener'e gitmem'', ve asy'de üçlü videolarını gördüm.
kuvvetle muhtemeldir ki, ayhan şahenkteki maçlarda da Işıl gslı abaza kuvvetlerin gazına gelip 3'lü çektirip tribüne oynuyordur.
işte bunlar rakip takımı ve taraftarı tahrik eder.
keşke o lafları demeseydin.
keşke ayhan şahenkte rakiplerin nevriye,esmeral,birsel gibi insanlara saygıdan kendi taraftarının gazına gelmeyip de çok sivrilmeseydin.
yine olan sana oldu be tatlım.
o şirinliğinin hatırına sana kanım kaynadı ve senden ricam benim gibi taraftarların da olduğunu düşünerek rakibine daha saygılı olmandır.
hoşçakal apaçi.
umarım bir daha boynun bükülmez.

3 yorum:

  1. Blogunu fenerblog sayesinde farkettim AZAPAZA(geç olmuş kusura bakma!)ve bence çok başarılı..!!
    Bu postada bayıldım ama son temennine katılamayacağım, üzerinde sarı-kırmızı parçalı olduğu sürece umarım boynu hep eğik kalır..!!
    :D

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler.
    gs'a koymanın nesini sevmiyorum derseniz,bizim komşunun çocuğunun hıçkıra hıçkıra ağlamasını görünce sevincim ,tribünde katıldığım sayısız küfür.
    herhalde bu post da o duygusallıkla yazıldığından,boynu büküklüğüne razı olamadım gibi.
    ama ne diyelim.sen de haklısın sonuç itibariyle.

    YanıtlaSil
  3. Ben de maçtaydım, ne yalan söyleyeyim üzüldüm. Aklıma yıllar önce Pondexter'e yaptıkları (formasını öptü diye etmedikleri kalmamıştı.) Ne olursa olsun biz yapmamalıyız.

    YanıtlaSil