3 Mart 2010 Çarşamba

Selçuk Şahin'e kızmak!


eski bir lise arkadaşım Fenerbahçeli oldu‚ eski bir beşiktaşlıydı kendisi.
2 senedir Fenerbahçeli.

geçen gün takımın durumu hakkında konuşurken ben biraz sinirliydim.
dedi ki‚ guiza´nın ağladığını görünce üzüldüm, acıdım dedi.
ben de ulan milyonlarca insanın anası ağlıyor falan filan‚çektirsin gitsin bu takımdan diye ‚
bayağı bi topçuya kaydım.
aralarında guiza,selçuk,deniz,ali bilgin, bilica, önder, vederson, uğur boral ve bir kaç tanesi daha vardı.

olum dedi; ben kendi futbolcusuna küfrediyorlar diye beşiktaştan nefret ettim‚
fenerbahçeyi bu yüzden tuttum.
eğer bu iş Fener'de de böyleyse bu ne perhiz ne lahana turşusu dedi.

neyse mesele bir beşiktaşlının fenerbahçeli olması veya bırakması değil.
mesele ne biliyomusun kardeşş.

git gide o aptal beşiktaş taraftarı(kendi futbolcusuna küfreden) gibi olmaya başladık.
onlar gibi futbolcunun hata yapmasını bekler ve yuhalamak için fırsat kollar olduk.
yani sahada maç oynanırken futbolcunun yuhalanıp da iyi oynama ihtimali var mı.
veya forumdan selçuğa sen şu kadar para alıyorsun ‚şu karıyla yatıp kalkıyorsun demenin mantığı nedir.
selçuk 6 senedir‚ kendini geliştiremediyse‚ bunu ilk sene göremeyenlerin hiç mi suçu yok.
yani ilk geldiği sene bir adamın ne olduğunu anlayamayıp da üstüne üstlük kontrat yenilemenin mantığı nedir.
selçuk kendini geliştirme vaadinde bulundu da benim mi haberim yok.
zorla adamı yedekte tutup da parasını tıkır tıkır ödeyen bizim yönetim kurulumuz.
yani ne diyecekti selçuk: yok hayır ben kendimi hiç geliştiremedim‚
uzağa pas atamadım‚ takıma katkı yapamadım‚ o yüzden villayı almıyorum‚ paramı da bu ay ödemeyin mi desin ‚ bu nasıl bir mantıktır.

selçuğu istememe üzerine bir mutabakat var mı‚ evet var.
ama bu selçuğun suçuymuş gibi sunulamaz‚ bunu başka bir dili olması gerekir.
burada en az haksız selçuktur.
en haksızı selçuğun fenerbahçede oynamasında ısrar edenlerdir‚
sonraki haksız da tepki vermedeki ölçüsünü ‚yerini ‚zamanını bilmeyen fenerbahçe taraftarıdır .

selçuk , kardeşş. sakın kişisel algılama.
sana vakti zamanında çok sahip çıkmış bir adamım.
bugün yine sana en çok destek çıkanlardan biriyim.
ama bu dakikadan sonra ne sen kafanı Fenerbahçe'ye verebilirsin, ne de tribünlerin sana karşı tavrı değişir.
her iki tarafın da mutluluğu için bu sene sonunda bir ayrılık hayırlı olacaktır.
elbette ki , sen bu ligde en az 10 takımda oynayacak kalitedesin.
ama Fenerbahçe ile bir doku uyuşmazlığı çok açık.
şimdiden yolun açık olsun Selçuk Şahin.
verdiğin emek,akıttığın ter, ve bütün çaban için teşekkürler.
seni 2008*2009 sezonunda Gs ve Bjk maçlarında gösterdiğin performansla hatırlayacağım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder