23 Mayıs 2010 Pazar

Forveti bırak Jose'yi kap!





Her sene bomboş forvet transferleri yapmayı bırak başkan.eğer ciddi ve büyük düşünüyorsan Jose Mourinho'yu getir ve artık sen sırtını yasla koltuğuna ve biz de tribünde Jose'yi çoşturalım.Fenerbahçe taraftarı da her sene 20 milyon maaliyetli ileri uç transfer beklentisinden vazgeçsin adam gibi hocayı getirelim,ve 2 senede hem Avrupa'nın hem Türkiye liginin .mına koyalım.belki benimkisi bir hayal ama,Jose delinin teki zaten Real'e gitmektense ikna edebilirsek bize gelir.dedim ya deli bu adam.Real'i alsa zaten La liga'nın ve şampiyonlar liginin altını üstüne getirir.mühim olan Fenerbahçe ile yapmak değil mi Jose.gel artık gel, yeter yalvarttığın.

Not:bu bir fantezi yazıdır.gerçekleşmesini mutlaka ama mutlaka bir gün diliyorum.

2 yorum:

  1. Fantezi'de olsa yanılmıyorsam bir ara gene boştaydı Mourinho ya Porto'dan Chelsea'ye geçişi yada, oradan İnter'e geçişi. Hatılrmıyorum. Ben böyle bir fantezi kurmuştum hala da kuruyorum. Olacak bir gün :):)

    YanıtlaSil
  2. doğru valla her sene 20-30 zillion eurolar guizalara, kezmanlara, devidlere, alilere, denizlere,... bu gider böyle onlara gideceğine adam akıllı jose gelsin delirtsin cümle alemi :D

    YanıtlaSil