31 Mayıs 2010 Pazartesi

Aykut Kocaman


Başkan'ın basın sözcüsü sayılabilecek Alaattin Metin yazdığına göre, Aykut ismi yönetim bazında gerçekten düşünülen bir seçenek olduğu artık açıktır.
ilk tepkiler ne olur?
H.Uluç gibileri çıkar belden aşağı vurur; Aykut, Daum'un başarısızlığını istiyordu falan da filan.
F.Niğdelioğlu gibileri de Sürekli kavga ediyorlardı zaten der sıyrılır.
T.Demir çıkar eksik kalmaz o da öter,Aykut'a saldırarak bi balta-sap ilişkisi daha kurmaya kalkar.
Neyse bu tayfa akıl bulandıracaktır.
Nasıl yıllardır Türk futbolu,Türk oyuncular,Türk hocalar diye ağlayıp zırlayanlar iş Fenerbahçe'nin başına Türk hoca gelmesi olunca ortalığı velveleye verecektir.Dönekliklerin kralını göreceğiz Aykut'un Fenerbahçe'nin geçme durumunda.
Bir şey bildiğimden,duyduğumdan falan değil.Ben bir taraftar olarak yıllarca çektiğimiz çileleri ,sıkıntıları gördükçe düşündükçe artık bu konuda bizden tecrübelisi olduğunu zannetmiyorum.Ne hocalar geldi geçti, hiddinkler,veselinoviçler,zemanlar,iviçler,pareiralar,daumlar,aragonesler,zicolar,mustafa denizliler,oğuz çetinler,turhan sofular...
hepsini gördük,tanıdık ettik.hepsiyle kahrolduğumuz maçlar anlar oldu.Türkiye'de şampiyonluk için Dünya kupası kaldırmış ,Avrupa kupası kaldırmış hocayı getir yine garantisi yok,çünkü burda işler farklı yürüyor.

kişilikli takım,kendine güveni yüksek,uyumlu insanlar topluluğu alıp götürüyor şampiyonluğu.Bunun en iyi örneğini Zico zamanında gördük izledik.
Avrupa hedefi ne olacak diyeneler de iki dakika otursun düşünsün.Zico'yu çıkardığımız zaman Aragones(Avrupa şampiyonu hoca) kadıköy'de 5-2 Arsenala yenildiğimizde başımızda değil miydi?
veya Daum ile kadıköy'de milan'dan 4 yemedik mi?
yiyeceksek bari Aykut ile yiyelim de, üzüntümüz içimizde kalsın.Biraz da Aykut'un kahrını çekelim.Biraz da bununla üzülelim. en kötü ihtimalle yine şampiyon olamayız ve avrupa'da ikinci turu göremeyiz.
sanki her sene yarı final oynayıp şampiyon oluyoruz da bu sefer Aykut'la kaybedince mi öleceğiz biteceğiz.
Aykut için tek ümidimiz Zico ile tecrübe ettiğimiz kişilikli özgüvenli takım olma idealini bize yaşatabilmesidir. başka herhangi bir özel beklentimiz yok.3 senedir şampiyon olamayan ,2 senedir avrupa'da olmayan bir takımı yeniden motive edebilmek için hoca çok önemlidir.Bunu tarihte Löw ile kısmen, Zico ile bizzat yaşadık.veya bunu dünyada garanti edebilecek tek hoca Morinho'dur.
bugün itibariyle Morinho ve Zico ihtimali ortada yoksa,Fenerbahçelilerin canından can,kanından kan olan Aykut Kocaman bu iş için en ideal insandır,hocadır.
tekrar ediyorum,eski iyi futbolcumuz ama hocalık başka şey diyenler için.
Biraz da Aykut'a tahammül edelim,bu ona verilmiş bir şans değildir,bizzat Aykut'un bu camianın içinde sonuna kadar hakettiği yerdir.

3 yorum:

  1. Aykut bu takımın kontrolünü almak için hazır değil bence.

    YanıtlaSil
  2. ona da diğerlerine yaptıklarını yapsınlar diyosun yanii. üzsünler, yıpratsınlar, 2 yenilgi sonrası sanki takımın başında hoca yokmuş gibi yönetim tesisleri bassın istiyorsun.. ben aykut u çok sevmeme rağmen(hemde öyle böyle değil baya çok) istemedim hiç fenerbahçe ye gelmesini bunun nedenide kesinlikle yönetim ve hıncalgiller. çünkü aykut 10 sene fener de olsa ve o 10 sene boyunca fenerbahçe sezonu hep 10.lukla bitirse taraftar homurdanır ama aykut a kmsenin bişey demeye gönlü elvermez. ama yönetim ve hıncalgiller öyle mi davranıcaklar sence? yönetim şampiyonluk gelmediği ilk sene karga tulumba yollicak aykut u, hıncalgiller zehir saçıp yıpratıcak aykut u. evet biz 3 senedir şampiyon olamıyoruz. sorun değil yani ben 2. şampiyonluğumu 10 yaşımda gördüm.(sende farksız değilsindir heralde)10 sene şampiyon olamasakta kızamam kimseye yani aykut fenerbahçe nin başındaysa kızmam :) mümkün değil bu :) ama dediğim gibi sadece şampiyonlukla kafayı bozmuş bi yönetim var ve bayada sabırsız bi yönetim bu durumda aykut un teknik adam olması saçma.

    YanıtlaSil
  3. ne zaman peki biz de normalleşeceğiz,özendiğimiz ekolleri uygulamaya koyacağız.bugün türkiyede futbol hakkında,antrönör hakkında konuşacak her insan ferguson ve arsene wenger örneği verecektir.örnek vermeye gelince olur ama biz yapalım deyince olmaz,daha hazır değil,kaldıramaz,yazıktır. peki ne zamana kadar bu böyle sürecek.
    ben aykuta sınırsız kredi açan biri olarak, rasyonel olarak en az 2 yıl müsade edilmesinden yanayım.zaten aykut da o kadar kaliteli bir insan ve fenerbahçelidir ki,o 2.haftada fenerbahçeye zarar verdiğini düşündüğü anda hemen bırakacaktır.bu durumda dahi bizim rıdvanda düştüğümüz hataya düşmememiz lazım.rıdvan da bir mtk maçı sonrası camia baskısını yönetimin üzerinden kaldırmak için istifa etmişti.
    ama artık çok acı çektik ve fazlasıyla tecrübeliyiz.
    aykut,bu camiadaki bu yükün altına girebilecek en yetkili,en kaliteli,en doğru isimdir.
    aklınıza hiç bir fitne fesat düşürmeden aykuta şimdiden desteğe başlayalım.
    inşallah bu rüya gerçekleşir.

    YanıtlaSil