24 Nisan 2010 Cumartesi

Rıdvan haklı ,medya yine kolpa çıktı!


Çok üzdüler ,çok yıprattılar Rıdvan'ı.önce telekulak işinde gözaltı süresinde Turkcell'in ismi kirlenmesin,bir sürü kodamanın adı piyasada dolaşmasın diye Rıdvan ha Rıdvan diye tutturdular.Rıdvan serberst kalınca; ''Demek ki yanlış kişilerle arkadaşlık etmişiz'' diyerek, kötü arkadaş kurbanı olduğunu söyledi.
sonra tam bu olay kapandı derken, vatan gazetesinde sallama bir haberle Rıdvan Dilmen ismi sorumsuzca,kahpece şike organizasyonu ile ilişkilendirilmeye çalışıldı.Rıdvan çok sert ve duygusal tepki verdi.''Kendimi savcılar ihbar ediyorum,bu iddiayı ortaya atanları da pazartesi günü savcılıka davet ediyorum'' dedi.
Devrim Tosunoğlu imzalı haberde, Rıdvan'a nasıl tuzak kurulduğu anlatılıyordu.Türkiye'de spor medyasının ne kadar sorumsuz,vicdansız kolpa olduğu bir kez daha ortaya çıkmış oldu.belki de Rıdvan'ın kamuoyu nezdindeki imajı,doğruluğu dürüstlüğü, bu gibi sıfatlardan nasibini almamışlar için kıskançlık ve iftira vesilesi olmuştur.
Rıdvan benim için çok değerlidir.çoğu Fenerbahçeli için olduğu gibi.ben bjkli bir babanın 3 erkek çocuğundan biriyim.babam çok fanatik olmamakla birlikte standart bir bjklidir.ben kendi adıma Rıdvan rüzgarıyla Fenerbahçeli oldum.aynı zamanda abim ve kardeşim de bu vesile ve anlatımlarla Fenerbahçeliler.bunun için Rıdvan bizim sebebimizdir,kutsalımızdır.ona söylenecek her sözü kendimize söylenmiş gibi hissediyoruz.son 15-20 gündür onun düştüğü durumda en az onun kadar üzüldük.yalancının mumu erken söndü.Rıdvanımız haklı çıktı.
üzme kendini Rıdvan, kahpelerin dünyasında mümtaz bir yerin var.seni bilen,tanıyan bilir,seven sever.üç günlük sevmedik.hep yanındayız.dualarımız seninle.
tekrardan geçmiş olsun.
Ntv linki.

1 yorum:

  1. Teşekkürler Hocam desteğin için.
    Sözde (!)değil Özde FENERBAHÇELİSİN.

    YanıtlaSil