30 Nisan 2010 Cuma

NTV-Bursa ilişkisi



NTV kanalının eski sahibi eski bakanlardan Bursalı işadamı Cavit Çağlar'dı.şu ana ise fenerbahçeli diye bildiğimiz doğuş grubunun patronu Ferit Şahenk'in kanalı.Ntvmsnbc'de gördüğüm kısa film beni oldukça şaşırttı.film-klip kısaca bursasporu'u şampiyonluk yolunda motive etmek için çekilmiş bir klip.bir an olsun bursaspor tv logosu falan aradım ama hakikaten yoktu.filmi amerika'da yaşayan Bursalı Özkan Öz isminde bir yönetmen Teksas eyaletinde çekmiş.iyi güzel hoş da.bunun doğuş gurubunun kanalı NTV'de ne işi var.bursaspor haberi değil birşey değil.bildiğin propaganda ,motivasyon amaçlı çekilmiş bir film-klip.yoksa NTV de mi ligtv ve şansal tayfası gibi ''bursanın şampiyonluğunu canı gönülden ister'' oldu.yazık sadece yazık diyorum.şu ülkede güvenerek izlediğimiz,tarafsız ,kaypak olmayan 1-2 kanaldan biri diye NTV izlerdik,ona buna NTV'yi örnek verirdik, beyefendiler de rüzgara kapılmış kendilerini yardakçılık psikolojisinden alamamışlar.
film-klibin linki burada.

1 yorum:

  1. ben ntv yorumuna hiç katılmıyorum ,ntv şık görüntüsünün ardında en çok fb düşmanlığı yapan kanalaarın başında ...

    fb ye düşman sıralaması ;

    1.lig tv
    2.ntv
    3.trt
    4.kanaltürk
    5.tv net
    6.sky turk
    7.haberturk

    YanıtlaSil