15 Nisan 2010 Perşembe

Nasıl yani?




Dünya tersine mi dönüyor,kıyamet mi yakındır nedir? o pankart nedir öyle.
kim taraftar? kim oyuncu? kim inanacak? kim gayret edecek? ulan kim kimi gaza getirecek?
çocukluğumda takımımızın çok kuvvetli olmadığı zamanlarda rakip takım sempatizanları ile yaptığımız atışmalarda tek dayanak noktamız Fenerbahçe tribünüydü.
sağlam,takımı gaza getiren,cefakar, gözükara tribünümüz sayesinde takımın yaşattığı üzüntüleri bir nebze olsun hafifletiyorduk içimizde.
sonra dünya değişti,futbol da değişti,biz de değiştik.bunu kabul ediyoruz.
ama değişim denilen şey de işin içine s.çmak değildir.taraftar inanmış,bir yerlerini yırtıyor.allah var yönetim de bu sene tribünün önemini farketti ve bazı düzenlemeleri geç de olsa yaptı.ee bu pankart da neyin nesi."Birlikte Başaracağız Sizler İnanın Yeter" yazıyor pankartta.yahu acaba bir kaç adam antremana gidip de astı mı diyeceğim ama o da yok.ve kaynar suyun başımdan aşağı döküldüğü açıklamayı okudum www.fenerbahce.org 'dan:
''Antrenmanda Fenerbahçe Profesyonel Futbol A Takımı, hazırladığı pankartla, büyük taraftarına bir de mesaj verdi. Takımın hazırladığı ve üzerinde "Birlikte Başaracağız Sizler İnanın Yeter" yazılı pankart, basına açık çalışma öncesi, antrenman sahasına asıldı.''
ayıptır ayıp,herkes kendi işine baksın.her kes sınırlarını bilsin.hiç mi utanmadınız bunu asarken ve de bu haberi yaparken.takımın taraftarı motive etmesi ne demek.pankartla taraftarına mesaj yollaması ne demek.o kadar mı acizdir Fenerbahçe taraftarı takımın kendilerini motive etmesini bekleyecek kadar.ayıptır ele güne rezi etmeyin bari.
Tuncay takımda olsaydı o çıkıp asmıştır diyeceğim ama o da yok.herhalde semih asmıştır diyecem ama o da saç sakalı birbirine katmış,pankartla falan uğraşacak durumda değil.geriye kalıyor bir seçenek.o da aha bunlar:


yakında A takımı oyuncuları taraftarı motive etmek için 500 tepsi baklava alıp stadta tribünde taraftara ikram ettiler diye bir haber okursak şaşırmayacağım.

EDİT^EDİT: fenerbahçe tribün birliği tarafından yaptırılan bu pankart samandıraya bizzat bu birlik tarafından asılmıştır.ve çok şükür ki ,korktuğum gibi takımın yaptırdığı bir pankart değilmiş.fenerbahce.org'un işgüzarlığı imiş.

8 yorum:

  1. Tepkin yanlış buluyorum.Bence bu pankart aynı zamanda futbolcuların motive olmasına yarıyor.Sonuçta bu saatten sonra kaybedilecek maçların asla telafisi olmayacak.

    O pankarta bakıp takımın hırslandığını düşünüyorum. Ki Fenerbahçemizin Bursa ile oynadığı maçta taraftarın alenen takıma maç kaybettirdiğini unutmamak lazım.

    2-1 önde olduğumuz maçta kendi takımına ihanet etti. Ve 2-3 kaybettik. Bu taraftar GS ,Antep,Sevilla,CSKA,Shlalke 04,Chalsea maçlarında takımı ateşleyen taraftardı.Ama bakıyoruz bu yıl herkes teknik direktör ve herkes her şeyi biliyor.
    Taraftarlığın adabı takımın ligden düştüğü maçta bile kalkıp alkışlayabilmektir.
    Büyüklük kimse kusura bakmasın ama böyle olur.
    Velhasıl bu pankartın doğru bir karar olduğuna inanıyorum.
    Neden illa rezillik diye algılıyoruz bunu da anlamak mümkün değil.
    O pankartın yerine "haydi Fenercell veya endüstriyel bir şeyler görmek daha acı olmaz mı ?"

    YanıtlaSil
  2. Bende yukardaki yoruma katılıyorum, sizin kadar hırslıyız hadi sahaya 12 kişi çıkalım tadında bir pankart olmuş.
    Gerçek taraftar Fenercell kullanır tarzı bir pankart çok daha can acıtırdı

    YanıtlaSil
  3. Bence de anlamsız bir tepki olmuş. Faydalı bir şeyler yapmaya çalışıyorlar işte, bu kadar eşelemeye gerek yok.

    YanıtlaSil
  4. her türlü yere çekilebilecek bir pankart olmuş.

    YanıtlaSil
  5. benim kastım takım taraftarına pankart asmaz,taraftar takımını gaza getirmek için pankart asar.problem burda.yoksa o pankartı tribün gruplarından herhangi biri yaptırıp assaydı tesislere ne ala.rol karmaşasına değindim ben.

    YanıtlaSil
  6. Futbolcuların taraftara baklava götürmesi fikrine çok güldüm. :)

    YanıtlaSil
  7. "Bu büyük taraftara şampiyonluk yakışır" derken de tribun takımın yerine geçmişti. Bir oyuncumuz cıkıp sizin ne haddinize bunu biz soyleriz derse tepkiniz nasıl olurdu?

    Yönetim - taraftar - oyuncular arasındaki mesafeyi kısaltacak her türlü eylem makbuldur. Burası karını maksimize etmeye çalışan bir şirket mi ki rol karmaşasına takılalım. Ben bu pankartı gördüğümde de , Kayseri maçına çıkışı da çok beğendim. Buram buram inanç kokuyor, yönetim, taraftar, futbolcu hepsinin aynı inançla hareket etmesi gerekir.

    YanıtlaSil
  8. @hoAmca,
    dediğin tezahüratın kendisi kesinlikle problemli ve ego tatmini bir slogandır.zaten artık söylenmeyen bir tezahürat.
    mesafeler kısalması fikrine evet,ama rol çalmaya hayır.ben bir taraftar olarak takımın bu pankartı karşısında ezildim ve aciz kaldım.

    YanıtlaSil