11 Nisan 2010 Pazar

6 bursalının 4'ü Fenerbahçeli(ymiş)!


Dün gece gençlerbirliği maçı için ankaraya gelen arkadaşımın abisi ve arkadaşlarını konuk ettim.sabah 4'e kadar sohbet ettik şurdan burdan.bir ara içlerinden turistik seyahat amaçlı gelmiş olanı dedi ki bakma bunların formalı atkılı olmasına falan, 4'ümüz aslında Fenerbahçeliyiz,biri bjkli,biri de gslı dedi.
e peki dedim;''nerden çıktı bu bursa sevdanız peki?''
yok.bilen yok.işte şehirde öyle bir rüzgar esmiş,sonra da hepsi bursaspor'u tutar olmuş.işte klasik anadaoludan şampiyon çıksın hevesiyle bursaya destek verir olmuşlar.hani diyeceğim ki hepsi aslen,doğma büyüme bursalı,ama o da yok,yarısı erzurumlu,ikisi erzincanlı,biri giresunlu aslen.
durum açık,istanbula her ne kadar yakın olsan da,istanbuldaki futbol iklimini sık sık yaşayamazsan,tribün ve futbol seven insanlar local olarak tatmin olmaya çalışıyor.bir an için kendi durumumu düşündüm,adanada yetiştim,sürüyle adanaspor ve demirspor maçlarına gittim, gittiğim maçlarda tribüne katkı anlamında gereğini yaptım ancak bir gün olsun ben demirsporluyum demedim.veya memleketim elazığı canım kadar sevmeme rağmen elazığspor -Fenerbahçe maçında zerre kadar elazığspor'a gönlüm kaymadı.istanbul rekabetini içten ve canlı yaşamış olmamın bunda tabii ki etkisi vardır,sık sık istanbul'a gidip gelmem oradan kopmamamanın da etkisi yadsınamaz,ancak yine de sevmek,tutkunu olmak başka birşey.
dün 6 bursalıya da dedim,siz bundan sonra Fenerbahçeli değilsiniz;
gslı,bjklı olabilirsiniz ama Fenerbahçeliyim demeyin bundan sonra.
şimdi maçları bitti,0-0 büyük takım olmanın ne demek olduğunu artık anlamışlardır herhalde birileri.büyük camia olmak öyle ordan burdan devşirme,transfer taraftar ile olmaz.her maçı kazanmak gerekliliğini her takım kaldıramaz.işte bursanın ibb ve gençler maçlarında durumu ortada.bu sene biz olamazsak bursa şampiyon olsun diyecek kadar alçalmış gslılar var buna şahidiz, bakalım yarıştan kopmuş bjklılar da o karaktersizliği gösterecekler mi? önümüzdeki haftaya kadar kafalarını bu işe vereceklerdir büyük ihtimalle.bekleyip göreceğiz.

son sözüm de saadet partisinin genel başkanı zata.beyefendi:''iyi Fenerbahçeliyim ama bu sene bütün gönlümle bursasporun şampiyonluğunu istiyorum'' diyor.
bir kere sen artık Fenerbahçeli falan değilsin muhterem,bu dakikadan sonra Fenerbahçe lafını ağzına almazsan tutarlı bir insan olursun.evet bu noktada saf değiştirenlere karşı Fenerbahçe taraftarı olarak tavrımızı netleştirelim,ben kendi adıma aforoz mekanizmasından yanayım.Fenerbahçe'den başka takımın şampiyonluğunu isteyen bizden değildir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder