7 Nisan 2010 Çarşamba

Bir insan kaç takım tutar?

“30 yılı aşkın süre evvel Selahattin Beyazıt ve İnan Kıraç, tabiri caizse gırtlağıma basarak hem çok paramı aldılar hem Galatasaray kulübüne üye yaptılar. Aslında ben Fenerbahçe sempatizanıyım, çocukluğumdan beri Fenerbahçe'yi tutuyorum. Bir ara Gümüşhane Doğanspor'a üye yaptılar, çocukluğumdan beri bağlı olduğum bir spor kulübü olduğu için çok yadırgamadım. Geçen yıl Trabzonspor tesislerini gezdik, divan üyesi yaptıklarına dair belgeyi önüme koydular. Bugün Bursaspor'un onur üyesi olmaktan da memnunum. Bursaspor'a başarılar diliyorum. İnşallah bu dönemde şampiyonluğu da götürecek. En azından öyle diliyorum. Şampiyon olmasını arzu ediyorum. Bursaspor'un üyesi olarak 'Yalnız Bursasporluyum' diyemiyorum, onun için ben Türkiye'deki tüm takımlardan yanayım.”

Bursa gazeteciler cemiyetine konuk olan Aydın Doğan'ı bursasporlu yapmışlar.onun üzerine bu açıklamaları yapmış dikkatimi çekti.yuh atık dedirtecek bir şekilde bir sürü takım tutuyorum diyor beyefendi.aslında ''Nasılsınız'' programını değerlendirecektim ama onun için biraz sonra yazacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder