23 Nisan 2010 Cuma

Gözlerim yaşlı!


Ben mi çok duygusalım bilmiyorum,ya da geçen sene çekilen çilelere şahit olup da bugünleri görünce ne bileyim bir hoş oluyorum.bu sene melek kesilen yönetimimiz geçen sene neredeydi diye sormuyorum.gayet memnunum bu hallerinden.Sefa Abi'nin de dediği gibi:''Allah bozmasın , gayet memnunuz''.evet Fenerbahçe yönetimi bu sene artık kendini aştı.taraftarını anlama,taraftarı ile yakınlaşma bütünleşme babında tarihi hamleler yapıyor.son olarak bu alemde tek dost bildiğimiz camia Kasımpaşa bilet fiyatını bize 120 TL'ye çekince,yönetim taraftarının fazla etkilenmemesi adına 50 ve 80 TL den biletleri satışa sunmaya karar vermiş.haberi ilk facebook'ta gördüm ,gözlerime inanamadım.linkin kendisine tıkladım.ve gözlerim doldu.akşam yapacağım yemek için hazırladığım dilim soğanların da etkisi vardı tabi bunda ama hakikaten duygulandım.iyi niyeti gördüm.bir kez daha bu camianın bir ferdi,bu tribünün bir neferi olduğum için Allah'a şükrettim.dediğim gibi duygularımı uçlarda yaşadığımdan olabilir ama benim iç dünyam için çok çok önemli bir olay bu.mesele rakamın büyüklüğü falan değil,fikrin inceliği.sene başından beri kademeli kademeli yapılan doğru hareketler ,geçen seneki acıları hafifletmiş, o sahneleri bir nebze olsun unutturmuştur.Allah'ın izniyle,taraftarın,yönetimin ve takımın bütünleşmesiyle inşallah bu sene çok emek verilmiş,el emeği göz nuru bir şampiyonluk yaşayacağız.
ve tabii ki gözlerimiz yaşlı.
Ne güzel söylemiş imparator: http://fizy.com/#s/124dcm
Ümit dünyasinda ben adim adim
Gezer dolasirim gözlerim yasli
Aci hayatimi bir roman gibi
Yazar dolasirim gözlerim yasli
Aci hayatimi bir roman gibi
Yazar dolasirim gözlerim yasli
Dertleri ekledim zincir misali
Kurudum döküldüm yaprak misali
Gurbet yollarinda toprak misali
Tozar dolasirim gözlerim yasli
Gurbet yollarinda toprak misali
Tozar dolasirim gözlerim yasli

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder