4 Şubat 2011 Cuma

Özcan


Özcan Tekir'i kaybedeli 7 sene olmuş.Blogu 1 seneyi aşkındır yazmama rağmen geçen sene hiç birşey yazmadığımı farkettim.Özcan hemen hemen bizim neslin çocuğudur.Vefat haberini aldığım günü anı çok iyi hatırlıyorum.Bir Elazığ'lı olmama rağmen Elazığ deplasmanına gidemediğim için üzgündüm.Klasik şubat soğuğu vardı tüm yurtta falan.Gidenlere yolunuz açık olsun, güle güle gidin, güle güle gelin,yollarda buzlanma var diye dikkat edin,Allah'a emanet olun demiştik.Ama kader işte.Ölüm hak.Azrail'in listede onun sırası gelmiş.Allah öyle takdir etmiş. Kadere ve ahirete iman etmişiz.Allah rahmet eylesin, Allah taksiratını affetsin.Mekanı cennet olsun.Nur içinde yatsın Özcan'ımız.

Geçen sene de anma da aynı resimi kullanmıştı www.gencfb.org. Geçen sene şampiyonluk Özcan Tekir'in ruhuna armağan edilemedi maalesef.Ki şampiyonluk gelseydi de kimse (stad için konuşuyorum) onu hatırlayacak , yad edecek durumda değildi zaten. Çok fazla uğurlu olduğunu düşünmüyorum. Ama tarihe not düşmek niyetiyle yazmış olalım:
Biz bu yolda canımızı vermedik mi senin için,
Şampiyon ol Fenerbahçem,Özcan Tekir ruhu için
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder