15 Ekim 2010 Cuma

''Fenerbahçe seen bizim canımııız''


Diyordu ''taraftar tribünü'' bir patlayan depar atan Tuncay ruhuyla en son Gençlerbirliği maçında. Tam o sırada sakatlanan Selçuk'un yerine Mehmet Topuz orta sahaya çekilmişti.Mehmet bir pas hatası yaptı MC oynarken her zaman yaptığı gibi.orda bir 'hasan şaş' edasıyla seyirciler ''aauuvvv'' yaptı.somurttular,hatta ilerleyen dakikalarda ıslıkla protesto edildi.hangi maç peki bu.Takımın maç öncesi ve sonrası tribünlere çağırıldığı 3-0 kazandığımız,tek kale oynamasak da tek pozisyon vermediğimiz Gençlerbirliği maçı.
Ve o sırada arkamda oturan!! baba oğul muhabbetine kulak kesildim.Çocuk(en fazla 7 yaşında) babasına diyordu ki:
- baba neden ıslıklıyorlar?
+ e daha iyi oynasınlar diye kızıyorlar oğlum.
- ama baba 'Fenerbahçe sen bizim canımız' da diyorlarr.

ve baba ''ıımm'' yaptı ve birşey diyemedi.
Allah bana ne böyle çook bilmiş bi çocuk sorusu nasip etsin ne de Fenerbahçemize böylesine ruhsuz, tutarsız, destek olmayı bırak zorla çomak sokup moral bozup köstek olan bi taraftar güruhu versin.
Hayatımda ilk defa tribünü yaşayamadan maç izledim.Kasıklarımda ameliyat ağrısı çekiyordum ve gollerde bile öne yıkılıp havaya uçamadım,bağıramadım diye acı çekiyordum,kahroluyordum ama allah bu çocuğun o laflarını kulaklarımda çınlattı.bu kadar maça gittim bu duyduklarım hayatta yaşadığım en büyük maç hatıralarımdan birisiydi vesselam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder