3 Haziran 2010 Perşembe

Şampiyon takımın büyük kaptanı:Damir Mrsiç


Amatör branş maçlarına elimden geldiğince gitmeme rağmen teknik bilgi olarak hiçbir zaman iddialı olmamışımdır.Bu sebeple üzerinde çok fazla konuşmam,yazıp çizmem.Bazen çok vurucu bir olay,hikaye gördüysem üzerinde bir şeyler konuşurum.Kısacası oyundan pek anlamam,ancak salon maçları vs. her zaman çok zevkli olmuştur benim için. Naz'ın twiterında şu ekşi sözlük entry'sini gördükten sonra içimdeki bazı şeyleri kısa kısa yazasım geldi.


-Maçtan önce, maç esnasında Filistin'e yardım gemisinin mahfedilmesi ,İskenderun'da Pkk saldırısında verdiğimiz şehitler ve 7 tutuklu tribüncünün gündeme geleceğini tahmin ediyordum.tahminimde yanılmadım ve cılız da olsa bu konular gündeme geldi.pota arkasında GFB'nin bez üzerine sprey pankartları ve Vamos Bien'in güzel Filistin pankartı www.fenerbahceliyiz.biz 'in ve benim gözümden kaçmadı.(Resimler için bir kez daha teşekkür ediyorum kendisine ve kaynağı burada belirterek müsadesiyle kullanıyorum.)

-Damir Mrsiç'i bir başka seviyorum,ve ''kupayı onun ellerinde görünce kendimi bir başka mutlu addetiyorum''.

-Maç sonu Damir ve Oğuz'un konuşmaları gayet güzelmiş.

-Yönetimin ayarladığı ''mutlu bir an'' tshirtleri ve şapkaları gayet sade ve güzeldi.''Çıldırın'' ve ''Bir gün herkes bilmem ne'' gibi saçma sapan,tahrik edici şeyler olmadan da gayet güzel mesajlar verilebiliyormuş.

-Legendgfb imzalı ''Seni annemiz babamız gibi mukaddes seviyoruz'' pankartı her ne kadar meczup grup açmış olsa da çok çok önemli bir pankarttı.ve bu sloganı kendi çevremde daha önceden çok kullandığımdan dolayı,bazı arkadaşlar benim açtırttığımı zannedebilir.Burdan açıklıyorum,pankatı çok beğendim ancak benimle alakası yoktur.
-Her ne kadar spor klübü olsak da,lokomotif branş futbolda şampiyonluğun kaybedilmesi yine bize hüzünlü ve buruk bir yaz sezonu geçirtecek.her ne kadar başımız dik ve gururlu olmamız gerekse de yine bu burukluk yazı zehir edecektir.
-Ve son olarak, millet olarak ve tribün olarak son 10 gündeki acı veren,yaralayıcı olaylara ithafen maç sonu kutlamalar daha makul bir seviyede yapılabilir hatta ''kutlama yapmıyoruz'' denilerek fiili bir hassasiyet gösterilebilirdi.
Neyse sonuç olarak,şampiyon takımımızı ve kaptanımızı can-ı gönülden kutluyoruz,bu hediye için kendilerine çok teşekkür ediyoruz,gelecek sezon onları daha fazla yanlız bırakmayacağımıza dair söz veriyoruz.
Not:Resimler http://www.fenerbahceliyiz.biz/ adresindendir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder