5 Ağustos 2011 Cuma

Taraf ve Manşetleri v4


tabi ki bir ''Paşasının Başbakanı'' değil, ama yine sert bir manşet bence.Çok özgürlükçü,demokrat şucu bucu geçinen, solcu gazetelerin ulusalcılıktan vakit bulamadığı tarzdan sert bir manşet.
Hükümetin ve daha çok Başbakan'ın Jandarma K.K. için Bekir Kalyoncu tercihi ucube bir karardır.Kim ne derse dersin garabettir.Neyi planlıyorsa planlasın garabettir.Kalıcı reformlardan ziyade, günlük geçiştirici bir adım atmıştır sayın RTE. bu da ona en sertinden eleştirim olsun.4 yıllık G.K. Başkanını seçtim gerisi faso fisodur diyorsa çok fena yanılmaktadır.Kendisini gaza getirmiyorum,kendim de ülkenin geçirdiği demokratik dönüşümün,gelişimin farkındayım ama daha nasıl bir yetki verebilir,halk da kamuoyu da anlamıyorum.Korkakça atılmış bir adımdır.Kulağına küpe olsun.
Allah da sonumuzu hayretsin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder