28 Şubat 2010 Pazar

Vefa


gereksiz yere saçma yazılar yazmamak için öğlenden akşama kadar okudum da okudum.
birikmişti zaten okumalar.
o site bu site gezdim de gezdim.
en sonunda facebook'da bir fotoğraf albümü görünce eski günler aklıma geldi.
fotoğraftaki eleman lisede bizim yancılığımızı yapmış , o zamanlar peşimizde kılkuyruk olan bir ezik.
zaten tarife gerek yok.cam gibi belli oluyor resimde, tarifini yapmayacağım.
aklınca Fenerbahçe'nin avrupadaki maçında yanında erkek olan hatunların önünde fotoğraf çektirip, sonradan altına beyni belaltından işlercesine yazılar yazarak Fenerbahçe'ye gider yapmaya çalışıyor.
neyse bu resmi koyduğu günlerde arkadaş farzediyor facebook denilen icat bizi.
ama nerdeee?
aklı 17 yaşından sonra istanbul'da gittiği üniversitede youtube'un türk gençliği üzerindeki yan etkilerinin belirmesiyle belaltında kalmış bir zavallı.
nedir seni bu kadar sinirlendiren Azap diyeceksiniz bana şimdi.
şudur ki, hayatı boyunca insanlarla ilişkisini menfaat ve minnetten öte, vefa ve sadakat üzerine kurmuş bir insanım.
büyüğüme saygısızılık etmemişimdir , küçüğümü katiyen ezmemişimdir.
kimseden yapmacaık bir saygı göstermesini de beklememeişimdir.
insanların birilerini sevmeme özgürlükleri vardır.
ancak onca sene(4 sene) kılkuyrukluk yaptığın, götünden ayrılmadığın, zamanında abi abi diye yalvarıp yakardığın insana , facebook, youtube tribüncülüğü üzerinden gider yapmaya çalışınca adamın şalterini attırırsın.
tuttuğunuz takımın ezikliğini hissetmenize inanın bir tribün sever olarak üzülüyorum.
bunu sözde deSibel palavralarıyla, küfür avuntularıyla üzerinizden atmanıza imkan yok.
kolpa grubunun şişirme reklam politikalarının bir genci daha perişan ettiğinin güzel bir örneğini, vefasızlığın vücut etmesiyle tekrardan görmüş olduk.
insanların kişiliğini bozuyorsunuz, adamlıklarını unutturuyorsunuz, bir insanı daha mahvettiniz.
sevsinler sizi!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder