17 Şubat 2010 Çarşamba

Anadolu tribünleri v1-Kocaelispor


kocaelispor denilince aklıma uzun saçlı, şişman forvet Faruk Yiğit( http://www.youtube.com/watch?v=9vuTIgO6BBE ) aklıma gelir. kocaelispor'dan fenerbahçeye büyük umutlarla gelip hiç bi bok yapmadan fenerbahçe'den gitmişti.
neyse mevzu o değil.
kocaelispor'un 1989'da kurulduğunu iddia eden bir grubu var .adı hodri meydan.
bizim Dzeko'nun davetiyle geçen sene ankaragücü kocaelispor maçına gittik.
tabi kocaelispor izlemek derdinde değildim.
sene başında kocaelispor fenerbahçe maçında büyük bir tribün duruşu göstererek fenerbahçe tribünlerine bilet konusunda çok büyük adamlık yapan hodri meydanı izlemekti derdim.
ankaragücü kongre yapmış yeni yönetim deplasman takımına 900 bilet sınırlaması getirmişti, halbuki o haftaya kadar ankaradaki bütün maçlarda bütün saatli kale arkası deplasman takımına verilirdi.
tabi bizim de haberimiz yok.stada bi geldik ki bilet milet kalmamış, çok kalabalık gelen kocaelisporlularun bir kısmı bile kocaeli tribününe giremeyip, ankaragücü tarafına bilet aldılar tıpkı bizim gibi.
ilk defa 19 mayıs stadında maratondan maç izledim bu sayede.ve inanılmaz iyi bir görüş açısı varmış, sol kapalı ve sağ kapalıya bin basar.
gelelim hodri meydana.
keşke o gün uzaktan izlediğim tribünler hakkındaki iyimserliğim cebeci inönü stadında hacettepe kocaelispor maçında içinizden izlediğim maçta kaybolmasaydı.
geçen seneki maçta, gayet sürekliliği olan 900 kişinin %95 katılımıyla söylenin tribün ahengini sahaya fazlasıyla yansıtan harika bir tribün gördüm.
çok takdir ettim, her yerde anlattım.maç günü stad çevresinde yağmacılıktan uzak efendiliğinizi gözümle gördüm.
peki ne oldu bu sene, lig A'ya düşünce insanlık kalitesi de mi düştü.
neden ezan okunurken susacak derecede hassas bir tribün, simitçinin simitine göz diker, çiğköftecinin çiğköftesini yağmalar.
ilk başta;''simitçi 100 milyonun üstü nerde kaldı'' geyik makaraları neden tadında bırakılmadı da simitçinin 100 tane simiti 10 tane simit parasına alındı.
ne diye çiğköftecinin 30 tane dürümü yağmalandı, ve adamı soğuk kış günü ter kan içinde bırakacak kadar acz içine soktunuz.
o kadar mı açtınız.2 TL verecek paranız da mı yoktu?
ayıptır.günahtır.yazık.çok yazık.
hacettepe maçına da hatırı sayılır bir kalabalıkla gelmiştiniz, ancak ben artık size olan sempatimi kaybettim.
tabi bunun sizin için bir önemi yok, ancak bir tribün severi sizi izlerken zevk almaktan artık mahrum ettiniz.
diyecek başka sözüm yok size, inşallah aranızdaki çürük elmaları ayıklarsınız,
90 lı yılların lanet yağmacı tribün kültüründen arınırsınız,
o geçen sene izlediğim karşısındaki 4000 kişilik gecekondu kale arkasını 900 kişi ile bastıran Hodri Meydan olursunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder